Jak rezerwować
jeśli wybrali Państwo z naszej oferty odpowiedni obiekt, Proszę złożyć rezerwację na naszych stronach internetowych.
1. Rezerwacja on-line
- A. Przy wybranym obiekcie, w zakładce Zakwaterowanie proszę wybrać odpowienią jednostkę kwaterunkową (apartament, studio, pokój) i kliknąć na zielone pole Sprawdzić termin i cenę.
- B. W formularzy rezerwacyjnym proszę kliknięciem zaznaczyć termin wypoczynku. Następnie proszę wpisać ilość osób dorosłych i dzieci. System natychmiast skalkuluje cenę pobytu. Klikając na zielone pole Rezerwować termin przystąpią Państwo do ostatniej fazy rezerwacji.
- C. W formularzu Nowy klient proszę wypełnić dane kontaktowe oraz login i hasło by kontynuować rezerwację. Stały klient wypełnia jedynie login i hasło. Jeśli zapomnieli Państwo hasło, system wygeneruje je dla Państwa i prześle na adres mailowy.
Automatyczne powiadomienie o złożeniu zamówienia zostanie wysłane mailowo zarówno do Państwa, jak i do właścicieli obiektu.
2. Potwierdzenie zamówienia
-
W przeciągu najbliższego dnia roboczego (8:00 – 17:00) będziemy się z państwem kontaktować telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia i odpowiedzenia na Państwa pytania. Natyczmiast po uzyskaniu od Państwa potwierdzenia rezerwacji, przekażemy ją (faxem lub mailem) właścicielom obiektu. Najpóźniej następnego dnia roboczego właściciele mają obowiązek udzielić nam odpowiedzi.
3. Wystawienie dokumentów (faktura + umowa)
-
Na podstawie pisemnego potwierdzenia rezerwacji przez właścicieli obiektu wystawiamy dla klienta fakturę or az umowę zgodnie z warunkami przedstawionymi w cenniku zarezerwowanego obiektu, certyfikat potwierdzający ubezpieczenie biura podróży na wypadek upadłości oraz Warunki ogólne korzystania z usług i udostępniania usług. Dokumenty te wysyłamy mailem na adres widniejący w zamówieniu. W związku z terminem płatności (1 dzień roboczy), prosimy o przesłanie mailowo potwierdzenia dokonania przelewu.
4. Opłata zaliczki i przesłanie umowy
-
Kwotę widniejącą w fakturze można opłacić na kilka sposobów.
Natychmiast po otrzymaniu płatności i umów, wyślemy do Państwa dokumenty rezerwacyjne (voucher, podpisana umowa, plan podróży oraz informacje o opłatach drogowych i przeprawie promowej).
5. Potwierdzenie rezerwacji i linia obsługi klienta
-
Dokumenty rezerwacyjne (voucher) ze szczegółowymi informacjami o zakwaterowaniu oraz dane kontaktowe właściciela obiektu są dwujęzyczne polsko - chorwackie. Po przekazaniu vouchera właściciel zakwateruje Państwa w obiekcie.
W razie problemów z zakwaterowaniem mogą się Państwo z nami kontaktować pod numerem telefonu HELP LINE: w dni powszednie 8:00 - 18:00; w weekendy: 14:00 - 18:00).